.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیلی همه تقصیرها را گردن هواداران انداخت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دیدار با فجرسپاسی استعفا کردم، اما مدیرعامل آن را نپذیرفت.

به گزارش فارس، حمید استیلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. در دقیقه ۳۰ یک توپ به تیر دروازه ما خورد اما در دقیقه ۵۵ برای گلزنی فرصت داشتیم. شرایط موجود به تیم ما آسیب می‌رساند و همین مسائل به تیم ما لطمه می‌زند. من همیشه سعی می‌کنم مشکلات را به گردن می‌گیرم تا بازیکن آسیبی نبیند.

وی افزود: غلامرضا رضایی ۲ هفته پیش برای تیم ملی گل زده است اما امروز هو می‌شود. تیم یک نفر نیست همه هستند؛ شرایط سختی داریم. منطق و فلسفه من این است که همیشه خودم را مقصر بدانم اکنون نیز هر تصمیمی که باشگاه بگیرد مشکلی ندارم و در اختیار باشگاه هستم.

استیلی تاکید کرد:‌تا زمانی که هستم با جدیت به کار خود ادامه می‌دهم اما شرایط از فوتبال دور شده است. ما هواداری می‌خواهیم که کنار ما باشد. اما هواداری که از حریف گل می‌خواهد خوب نیست. هنگام زدن ضربه کاشته بازیکن ما را صدا می‌زنند و تمرکزش را به هم می‌زنند. هر کاری از دستم برآمده انجام می‌دهم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. ما به زمان نیاز داریم. امروز برابر تیم صدرنشین بازی کردیم تیم آخر جدول نبود با این حال موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و سوشا مکانی دروازه‌بان نفت ستاره مسابقه بود. او موقعیت‌های زیادی را مهار کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اتفاقات روی سکوها خودجوش است یا نه، گفت: این مسائل از اولین بازی بوده و مشکلات هست، اما مهم پرسپولیس است نه فرد. پس اگر هوادار پرسپولیس دوست دارد ۹۰ دقیقه کنار ما باشد و با این تیم زندگی کند. با برد و باخت این تیم همراه باشد و اجازه بدهد باشگاه تصمیم بگیرد.

وی تاکید کرد: اگر باشگاه تصمیمش این است که من بروم و نبودن من به تیم کمک می‌کند همین الان از پرسپولیس می‌روم. من هم پرسپولیس را دوست دارم و اگر بدانم با رفتنم کمک می‌کنم این کار را می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در موقع تعویض فشنگچی در دقیقه ۸۵گفت: او را آوردیم تا با ارسال‌هایش به مهاجمان ما توپ برسد و به نظرم تعویض درستی بود.

وی در مورد اینکه چرا همه چیز را به گردن می‌گیری تا بازیکن آسیب نبیند درحالی که بازیکنان در میدان با هم بر سر توپ جروبحث می‌کنند، گفت: بازیکنان تحت فشار هستند. در آن صحنه هادی نوروزی باید ضربه کاشت را می‌زد و ضربات دور را مازیار زارع می‌زند، اما بازیکن تحت فشار است و در طول ۹۰ دقیقه انواع جملات و کلمات را می‌شنود و طبیعی است که از کوره در برود. خیلی سخت است اینجا دیگر بحث رقم و قرارداد نیست. صحبت شرایط روحی و روانی است و فشار زیادی روی بازیکنان ما است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت: چرا پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد، گفت: به نظر شما چرا نتیجه نمی‌گیرد؟ دلایل زیادی وجود دارد اول فصل بازیکنان ما در اختیار تیم ملی بود و سه چهار روز مانده به مسابقه بازیکنان در اختیار ما بودند از هفته اول چنین برخوردهایی روی سکوها وجود داشت مهاجمان ما مصدوم شدند همه این مسائل را جمع کنید عامل نتیجه نگرفتن است. ۴ هفته بازیکنان ما مصدوم بودند و با محدودیت ترکیب تیم را مشخص کردیم.

وی در مورد شرایط حقیقی و معمارزاده گفت: هر دو آنها ملی پوش هستند معمارزاده ۴ هفته بازی کرد و به دلیل اشتباهات نیمکت‌نشین شد.

استیلی در مورد علت تعویض نکردن هادی نوروزی با وجود کم تحرکی گفت:‌تیم مسابقه را نگاه می‌کنیم اگر در تعویض‌ها اشتباه کرده باشیم می‌گوئیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در کنار زمین آرامش ندارد، گفت: من تحت فشار هستم اما آرامش دارم و به این خاطر به کنار زمین می‌آیم تا فشار بر روی من باشد نه بازیکن. مشکل تیم روحی و روانی است و برای حل آن زمان نیاز داریم.وقتی گل نمی‌زنیم مشکلات ما چند برابر می‌شود و فشار بر روی بازیکنان ما زیاد می‌شود در بازی‌هایی که گل زدیم پیروز شده‌ایم.

وی در مورد هواداران پرسپولیس گفت: علی کریمی قبل از بازی با نفت آبادان مصاحبه‌ای کرد و و خواستار شد که هواداران ۹۰ دقیقه ما را تشویق کنند و نتیجه آن حمایت را دیدید که ما ۳ گل زدیم شعارها از یک قسمت و از بین دو سه نفر شروع می‌شود و وقتی گل نمی‌زنیم کل ورزشگاه را در بر می‌گیرد.

استیلی در مورد اینکه باشگاه را مقصر می‌داند یا نه گفت:‌ یک سری مشکلات است ما فقط بر روی مسائل فنی کار می‌کنیم. دوست داشتم حمایت از ما بیشتر باشد یک روز به ما می‌گویند برو و یک روز می‌گویند بمان. حمایت باید شفاف باشد. این حمایت‌ها در روی ما است و شاید در پشت سر ما نباشد با این حال هر تصمیمی که باشگاه بگیرد می‌پذیرم من صددرصد از بازیکنان خود راضی هستم و هیچکدام از آنها کم کاری نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه تا کی می‌خواهد توهین هواداران را بشنود گفت: صبر می‌کنم و تا جلسه‌ای با رویانیان داشته باشم بعد تصمیم می‌گیرم.
وی در ادامه صحبت هایش در اتاق کنفرانس اعلام کرد: بعد از بازی با فجرسپاسی استعفایم را نوشتم و به رویانیان دادم ، اما مدیرعامل پرسپولیس با آن موافقت نکرد و گفت چند بازی دیگر به عنوان سرمربی به فعالیتم در تیم ادامه دهد.

حمید استیلی در این جلسه، بیژن عزیزی دستیار خود را هم آورده بود که او هم در سخنانی به هواداران پرسپولیس تاخت و گفت هوادار واقعی آن است که تیم را حمایت کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.487 seconds.